Empty box

boxNu har jag kollat klart på hela säsong 6 av One Tree hill, lite sorgligt faktiskt. SÅ nu måste jag få komma till hongkong snart så jag kan köpa säsong 7 om den har kommi ut då. För om jag köper den i hongkong så blir de såååå mycket billigare, kanske lite sämre kvalite men vad gör det. Jag klarar mig ändå.

Får se om jag går till skolan imorgon känner mig lite bättre men känns som jag inte har någon kraft kvar i kroppen längre så ska nog gå och lägga mig nu, så GOD NATT!!

Lite kort inlägg som egentligen inte handlar om någonting, men vad ska man skriva om lixom jag är ju sjuk och då har man tråkigt vilket gör att skriv fantasin står på noooooll! heheh det blir bättre med det snart så


Kommentarer
Postat av: Julliiish

Saknar dig i skolan hörru, bli frisk NU! :D

2010-09-09 @ 18:04:53
URL: http://julieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback