California!

Mooooooooooooooorsning! Var ett tag sen nu hahaha! blogglusten har legat på noll ett bra tag helt enkelt, men jag funderar på att börja igen vore ju lite kul tycker jag. Så kan jag ju få tillbaka lite läsare oxå plus att dom tappra människorna som kickar in hit då och då och väntar på ett inlägg, ska få något att läsa! ;D

Nu kan jag väl inte säga så mycket mer än att jag är sjuk och är grymt sugen på glass, men det är jag ju alltid ändå...
Så ikväll kurerar jag mig med sista säsongen av One tree hill och honungs te för att bli bättre tills imorgon för då ska jag träffa Millan isa och mio. Det ska bli kul!

Ska gå till frysen och rota efter glass nu så ha det bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback