DANS VAR DET!

Har inte vart så mycket bloggande på senaste tiden, har helt enkelt haft fullt upp! Hela förra veckan spenderades av dans nästan varje dag! Hade nämnligen dansuppvisning i torsdags, fredags och i lördags! Det var skit kuuuuul!  Nog bästa dansuppvisningen någonsin så nu kommer jag väl antagligen aldrig kunna sluta dansa, jag som hade tänkt att sluta och gå på audition till en annan dansgrupp. Men jag får ta det en annan gång, för har man dansat i en och samma dansgrupp i 12 år nu, så är det helt jäkla omöjligt att sluta helt enkelt, vi har det så jäkla kul där! haha ;)


Yes, the pinkies!

Nu ska jag bara plocka undan frukosten och sen ta och dra mig till bussen! BYE! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback