Lördag

Ojojojoj det var ett tag sen nu, men det har hänt så mycket, både bra och dåliga saker, att jag inte har haft tid att blogga helt enkelt.

Det är lördag och vad göra man joo man sitter och pluggar. Jag har så jäkla mycket jag inte har orkat göra nu i vecka, så nu sitter jag här med en stor hög av grejer och huvet sprängs snart av för mycket grejer på en gång.
Men jag får försöka stå ut för på torsdag åker jag till mitt andra hem land kan väl man säga, eller kankse hem ö är ännu bättre, nämligen Mallorca. 
Haha jag räknade nyss ut att jag har varit där ca 13 gånger under mina 17 år. Så jaa jag känner mig ganska hemma där nu ;) 

Jag, kusinen och familjen åker dit under påsken. Lillsyrran är redan där och praoar, den lilla skiten. Det var tydligen 25 grader i skuggan igår, så jäkla härligt. HAR SAKNAT VÄRME OCH SOL!!!!



en strand på mallis( fler bilder kommer sen som syrran tagit, som jag hade tänkt att lägga upp :) )



Kommentarer
Postat av: Vera

Haha, min efterblivna syrra.. Patrik är min handledare!

2010-03-27 @ 19:18:35
URL: http://annaovera.blogg.se/
Postat av: Din smartaste lillasyrra

Hallå! Det var ju så bråttom med bilderna som jag skickade till dig!

Jag trodde att jag hade lärt dig att om man ska ha en blogg så måste man uppdatera mycket mera än ett inlägg varannan vecka! Jag lider med dina få läsare som får sitta och vänta dag till dag och se om du fortfarande lever :)



Kram banan från din lärorika lillasyrra

2010-03-30 @ 11:37:09
URL: http://annaovera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback