Ett år äldre!

Japp nu är det 20 min kvar på min födelsedag och jag måste säga, den har varit TOPPEN! :D var och klättrade med klassen idag viket var kul, kände mig faktiskt ganska duktig där efter ett tag måste jag säga, bara för att beundra mig själv lite, hihi :).

En stund innan släkten skulle komma på besök nu på kvällen kom Sigge, Millan, Elin och mio och överaskde mig med tårta och allt! hihi blev super glad, en lyckad födelsedag funkar inte utan att träffa några av sina favoriter ju! Så det var kul! :D

Har fått massa fina presenter, allt från pengar och smycken till garderober :P Det var på tiden att jag fick en garderob, mina kläder sväller över just nu, speciellt när jag fick lite fler idag ;)

Men aja nu ska jag gå och lägga mig och njuta av den sista kvarten på min födelsedag :)

PUSSS PÅ ER!! <3<3


Kommentarer
Postat av: Vera

ne, jag hade den på datorn :)

2010-03-18 @ 17:24:45
URL: http://annaovera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback