nytt inlägg

... efter 3 veckor och 5 dar! ;) haha men jag oorkar inte blogga, det är inte lika kul längre och dessutom har jag ju sommarlov. Fast jobbar just nu så det är väl inte så mycket till sommarlov än, förutom på helgerna då jag lever livet istället.

Det sämsta med den här vecka är att det ska va skit fint väder och alla kommer kunna bli super bruna förutom jag som är inne i en affär och jobbar häcken av mig. Bläää!
Plus att jag inte ens har badat än, det är fan inte likt mig! brukar ju göra det innan juni ju!
Men jag löser det! :)

Helgen har förresten varit mutcho BRA! Julia var här i Fredag, vilket var roligt! Sedan på lördagen spenderade jag dagen, precis som dom flesta andra tror jag, genom att kolla på bröllopet. Sedan på kvällen drog jag millan, Isa, Sarah och mio in till Gustav Adolf torg där dom hade en slags fest:) På söndagen var jag på Johannas konfirmation och träffade Amanda också vilket var mycket roligt! :)

Aja nu ska jag se vad det finns att äta efter att matleveransen precis kom! HEEEJ DÅ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback