Pulka!

Jag var och åkte pulka i dag med henke och jasmine! Det var grymt kul! Jag har velat åka pulka hela vintern men det har aldrig blivit av men nu så! :) Egentligen måde jag inte på topp i morse så  jag visste inte om jag skulle åka men efter att jag tog en alvedon och gick ut en sväng så blev det bättre :)
Tog tyvärr inga bilder idag men men  tänk er istället hur det ser ut när man åker. Jag åkte rätt in i en föredetta snögubbe, det var sten hård och det gjorde ont... :/ Jag kommer få ett stort jävla blåmärke på ryggen nu bara för det!



Nu ska Jag fira pappa som fyller år! haha vi ska äta köttgryta med choklad, hmmm undrar hur det smakar??? :P

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback