Mitt hår är borta!!

Sista dan på jullovet! Jag vill inte börja skolan imorgon. Ska stå ut med ett helt halvår med plugg och grejer igen! Orkar inte! Jag vill ha sommar nu!! Men det här året ska jag bli bättre på att planera och så än vad jag var förra året. Det får inte bli som det har varit under hösten för jag kommer verkligen inte orka med det igen..

Igår var jag iaf och klippte mig med Elin! Äntligen säger jag bara, jag behövde verkligen klippa mig mitt hår såg ut som skit, riktigt slitet. Jag passade på att klippa en bit, för om två månder kommer det vara lika långt igen som det var förut. Men just nu är det ovant, mitt hår tar lixom slut, det fortsätter inte när jag ska bortsta igenom det. hm det är jubbit att inte ha långt hår har jag konstaterat nu, fast det är lika jobbig att ha långt hår som kort oxå! Haha inget kan bli bra, det ä bäst med mellan helt enkelt ^^

Idag kommer det inte hända något särskillt, ska nog vara hemma, fixa det som behövs göras och så.

PÖSSISAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback