tisdag, för er som inte visste det..

Har sovmorgon till halv tolv idag!! därför älskar jag tisdagar :) Har en del att göra han suttit med piss engelska hela morgonen men ska väl ta och sluta snart. Jag försökte till och med vara lite nyttig oxå! Tog en regäl frukost med nybakad macka och en skål med mjölk och flingor. Sedan satt det lite fint med en blodapelsin och te. Nu blir gympalärarn glad när hon ser min kostdagbok :)
Fast måste erkänna att det slank ner lite chips oxå, kunder inte låta bli.... fyyy men jag mår bra ändå sprang ju 6 km igår. Jag börjar bli duktig på det här nu!! :D

PUSS PÅ ER! <3


Kommentarer
Postat av: elinor

haha! jag håller också på med kostdagboken och sprang också exakt 6km:D

2010-02-09 @ 20:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback