Åker till Mallis Nu!!

Detta inlägg är ängnat till min syster som tycker att jag ska skriva lite mer på bloggen, haha! ;)

Nu är det 20,5 timma kvar tills jag sitter på platet ner till Mallorca! åh gosch vad jag längtar, ska bli skönt att komma här ifrån ett tag nu. Håller på att packa just nu, men känner att det inte går så bra, har ingen aning om vad jag ska ha med och just nu har jag ett stort sko problem! Jag vill ta med mig converse, låga tygskor, gympaskor, ett par högklackade och ballerinaskor osv. Men jag får bara ha 10 kg... Kommer inte lyckas...

Jag måste bli klar med matten oxå, har inte orkat pugga i veckan och det är bajs många tal och det ska va klart tills imorrn :/

(skulle ha publiserats igår men det gjorde tydligen inte det så publiserar det nu :P)

Men nu ska jag iaf åka till flyget, mamma och pappa och kusenen kommer och hämtar upp mig om fem minuter! :D

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback