En dag på stranden..

Kom hem från stranden för ca 2 timma sen. Det var toppen väder förutom att det blåste endel menmen ska väl inte klaga, eller joooo ska klaga på att jag har slgit i lilltån och sidan av foten så nu kan jag inte gå! Jag har säkert brutit eler stukat den tror jag det gör skit ont, eller nu har det börjat gå ner lite men sen när jag ställer mig upp igen kommer det nog göra jätte ont, korv oxå!!

Aja jag ska kämpa mig fram iaf, jag är ju ingen mes iaf jag är en man i mina bästa år!! hehe...

Nu ikväll ska vi in till Palma och äta födelsedags middag för mig, hihi :) trevligttrevligt, men nu ska jag börja göra iordning mig för det kommer gå långsamt framåt...

Ha det bra så hörs vi sen!

Juste hörde att det snöar i Stockholm, är det sant??? HAha isf är jag väldigt glad över att vara här, hihi ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback