Annandag påsk på mallorca!

Morsning!! Gick upp för ca en timme sen och vaknade av soooool!! Det var inte förens igår eftermoddag som det bästa vädret kom och vi satt och sola och tog bilder vid stranden. Vi hitta ett nytt ställen och en ny strand här på mallorca och jag lovar man trodde typ att man var i miami eller nått! ;)
Idag är det lika fint och det pratas om att dra sig mot stranden, vilket jag tycker är toppen :)

Haha måste bara säga att inatt var det första gången jag pratade i sömnen, hahah! Jag har drömt så jäkla mycket att det inte är sant och om jag skulle skriva vad jag har drömt så skulle det ta flera år så det orkar jag inte göra för tror inte att ni skulle tycka det var roligt att läsa heller. ;)


Juste, köpte nya solglajor igår oxå :)


Hoppas ni får det toppen där hemma för idag ska jag ha det bra iaf :)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback