20 april

var ett tag jag bloggade nu men som ni kanske redan har förstått, ni som läser min blogg så troget så har jag lite blogg pauser titt som tett och den här pausen som jag har nu kommer nog bli den längsta, har ingen lust att blogga längre och det beror på många saker som jagt inte orkar ta upp här. Men jag ska försöka komma tillbaka så fort som möjligt...

Sitter just nu och försöker skriva på en Svenska analys men det går som sagt inte så bra men jag försöker iaf.

Aja har väl inte så mycket och säga egentligen men vill bara visa att jag lever men väldigt långt borta.


Om jag kunde få åka tillbaka dit igen så skulle jag nog inte komma tillbaka, är alldeles för bra att vara där nere på mallis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback