Bloggen drar igång (igen)

Har suttit och designat om lite på bloggen under dan. Dels för att när jag slutade att blogga så såg den lite halv färdig ut och även för att jag tänker börja blogga igen! Kul va?

Den här gången har jag även byggt upp en mål för bloggen. Tror att det blir lite roligare att blogga då när man har ett mål att sträva efter. Vi får se hur det går, men jag ska verkligen försöka den här gången!

Förra gången när jag sa att jag skkulle börja blogga igen fick jag lite tips från andra bloggare och läsare om vad som är roligt att läsa om osv. Så det täänker jag försöka fullfölja den här gången.

Vad jag ska blogga om:

  •  Dagens outfit
  • Några enstaka inlägg från vardagen
  • Månadens blogg
  • saker som intresserar mig
  • Och jag får ju inte glömma det som gör en blogg roligare : BILDERNA!!

Låter det bra? Har ni någr fler tips på vad som är roliga att läsa om?

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback