Underbart!

Ja då sitter man här igen och gör sin svenska. Blir ju aldrig klar... Men imorgon så är den över, och jag kan få andra saker att tänka på. Då lovar jag även att uppdateringen kommer bli bättre, har inte varit så bra på det senaste tiden, men det är så mycket annat som händer i mitt underbara liv.



Boken som jag sitter och skriver läslogg på just nu. Måste bara säga att Låt den rätte komma in är en väldigt bra och spännande bok, som jag verkligen tycker att man ska läsa. Kanske inte dom då som bor vid Blackeberg och inte gilla skräckisar ;)

PUSS


Kommentarer
Postat av: elinor

jag var ju tvuungen att läsa den!!

den utspelar sig på min gata en gång!!!!!

:S

2009-09-29 @ 21:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback