Teambuilding

Har inte varit så duktig på att uppdatera under dan, men jag har målat! Jag har nämligen målat klart min fondvägg. Det blev verkligen super snyggt och jag är super nöjd.
Kommer lägga ut lite för och efter bilder sen när jag är klar med alltihopa.

Men nu ska jag gå och välja ut kläder för morgon dagen, hela klassen ska på teambuilding så vi ska ha oömma kläder på oss. Åh, jag är så dålig på det där med oömma kläder, slutar alltid med att jag står där i ett par jeans som är obekväma och har missat totalt att man ska oömma kläder. Vi får se hur det går den här gången, tror att jag har en liten idé på vad jag kan ha iaf, önska mig lyckat till!

God natt på er förresten för ska även gå och lägga mig snart, måste upp halv sex imorgon. Segt...!

Kyssar!

Kommentarer
Postat av: A N G E L I C A

haha aa verkligen. jag har sånna :p haha!

2009-09-16 @ 00:08:46
URL: http://abreton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback