Sitter i skolan

Hej på er! Sitter just nu i världens skönaste fåtöljer som jag och simone nyss hittade i bibliotekets datarum! Så här sitter vi och väntar på att bild lektionen ska börja efter två timmars håltimme.
Det är konstigt det där med håltimmar, dom borde egentligen inte finnas. Man slutar så sent då... Som på mitt schema till exempel, då har vi två lektioner idag men slutar 15.50 bara för att vi har två timmar jävla håltimme! Fast det är ganska roligt på dom här håltimmarna ibland också, som tillexempel nu när man upptäcker två sköna fåtöljer som man kan sitta och lata sig vid sammtidigt som man är inne på datorn! Bra va?!

Aja nu ska jag bli lite social mot simone! skriver när jag kommer hem senare ikväll.

kyssar!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Där var det en bild på dig och mig:D<3

2009-09-16 @ 23:04:03
URL: http://lovisakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback