Room make over!

God morgon på er hörrni!
Idag ska Arbetar jaget komma fram, då jag ska måla om mitt rum! Kul va? Har har funderat på det i ett halv år nu, men ingenting har blivit av. Men idag så, när jag ändå inte har någonting annat för mig så är väl ingenting bättre än att börja på mitt "room make over" projekt.

Jag ska bara måla en fondvägg men jag tror att det kommer bli ganska stor skillnad från tidigare ändå, för jag kommar ändra de övliga detaljerna i rummet också.
Fondväggen kommer att målas i en mörkbrun nyans och till det ska jag matcha med guldiga, vita och svarta detaljer. Låter det snyggt?
Jag tror att det kommer bli skit snyggt iaf.

Åh sån här är så kul! Jag älskar att göra om rum! ;)


Ja kommer ta lite för och efterbilder så att ni får se hur det såg ut i början.

Kyssar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback