090926

God morgon på er! Vaknade för någon timma sen. Kom hem vid ett tiden igår tror jag efter en mycket rolig kväll hos millan. Åh, det var länge sen man träffade sina bardomskompisar nu. Förut träffades vi ju varje dag i skolan, men nu när vi har börjat gymnasiet så blir det ju såklart inte lika ofta... vilken är lite små tråkigt..

Dagens planer är inte så stora, ska ta och städa mitt rum om en stund tror jag och även läsa ut min bok som vi läser i skolan. Har kommit till sid. 180 ungefär och det är 414 sidor i boken, den ska vara utläst på måndag + att jag ska skiva läslogg efter 20 sidor! inte bra, inte bra, ligger efter som tusan!

Men ikväll blir det kul! Ska hem till en kompis och träffa favorit tjejerna från förra skolan, ska bli super kul att ses igen, det var alldeles för länge sen nu tycker jag! Saknar er! <3


Barndomsvänner/ greklandsgänget <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback