Orientering, inte min grej..

Orientering, orientreing och ännu mer orientering. Att man aldrig vänjer sig, har orienterat i flera åri skolan, men man tycker att det är lika jobbigt och tråkigt varje gång. 
Vi  hade nämligen orientering med skolans ettor i dag. Måste faktiskt säga att det gick riktigt bra, med tanke på hur närvös jag var i början. Hade valt MVG banan, egentligen fick man ju såklart inte köra två och två, det brukar vara så. Men vem vågar orientera ensam i en en skog?? Nä fy inte jag iaf. Som tur var så har jag Julia som inte heller vill orientera själv, så vi körde MVG banan tillsammans. Måste säga att det gick väldigt bra!! Snacka om att vi var stolta efter, hehe..

Det bästa av allt var nog att vi fick sluta direkt efter, så Julia och jag drog hem till mig och duscha och åt lunch, mycket trevligt! :D¨

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback