23/9 - ONSDAG!!

Yes! äntligen, dagen som jag har längtat till i flera månader nu, har kommit. Nu undrar ni säkert " Jaha, är det något speciellt som ska hända eller?"
Det kanske inte är så roligt som det låter, men för mig är det en mycket bra dag, Jag ska klippa mig! Haha roligt va? Ni tycker säkert att det låter skit tråkigt och säger "jaha klippa sig det var väl inte så speciellt? " Men om man tänker på hur mitt hår ser ut just nu så behövs det verkligen, jag är så trött på detta dumma hår nu. Åh det är bara några timmar kvar, och sen är jag ny och fräsch igen, Längtar!

HAHA det låter som att det är världens grej att klippa sig, och det är det ju egentligen inte, men det ska bli så skönt bara!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback