Stort IG

Morsning! Kom hem från gymmet för någon timme sen. Det blev inte alls mycket gymtränig idag utan jag och millan gick mest igenom de olika makinerna med en gymistruktör. Det var både bra och lärorikt mpste jag säga! Så nu kan jag träna med efftekt. :)

Att vara på gymmet gjorde min dag lite bättre än vad den egentligen var... Jag hade engelska prov på morgonen, hade pluggat massor och visste att det här klarar jag nog, det blir ett G. Men provet delas ut, jag failar på förast frågan! FÖRSTA FRÅGAN, VA FAN?! Fy tusan! Jag tror inte att det har gått så dåligt på ett prov i hela mitt liv, jag vet inte vad som har hänt med mig, men om det kommer fortsätta såhär så vet jag inte vad jag gör? Men som plåster på såren så gick det inte bra för någon i klassen, haha kankse låter taksigt, men tur det :P Jag vill inte vara dum mot någon men då vet jag iaf att jag inte är ensam.

Nä men nu hinner jag inte blogga så mycket mer, ska gå in i min lilla plugg-bubbla och skriva klart svenskan.

PUSS!

 


Åh vad jag önskar att man kunde få komma tillbaka till solen och värmen i Australien!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback