sömntuta!

Visst är det typiskt  när man ställer klockan och man tänker att man ska gå upp lite tidigare och plugga så slipper man göra det sen. Men när man väl har ställt klockan sover man till elva ändå.. Så typiskt! så nu får jag sitta här hela dan istället och plugga och jag har massor att göra!! Skit! Jag orkar verkligen inte! Men vill man ha kul resten av helgen så får man väl bara lägga i en växel och göra klart allt plugg... Snark...

aja skriver lite senare igen när jag har kommit lite längre! Puss på er!


London! Kanske ska dit med klassen i tvåan jösses vad kul, längtar!!


Kommentarer
Postat av: Sarah de Mander | S A R A H D E M.B L O G G.SE

då kunde du ju sova hos mig, haha:D

2009-10-10 @ 13:33:14
URL: http://sarahdem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback