LURAD

Hehe, precis när jag loggade in på blogg.se för en stund sedan kikade jag lite snabbt på de mest aktiva bloggarna. På fjärde plats så står det TILDA med stora bokstäver. Det är precis så jag har skrivit när man kommer till min fina lilla blogg.
Sncka om att jag blev förvånad och tänkte " antingen så är det något fel eller så är det så att jag har varit väldigt aktiv, fast det kan ju knappast stämma med tanke på hur min blogg nivå ligger på just nu".
Men såklart var det inte jag(tråkigt nog) utan det var en annan tjej med samma namn som jag som var den lyckliga.
Även om det skulle ha varit väldigt roligt att vara på den listan någon gång, så är jag glad för hennes skull. För jag upptäckte att hon bara har bloggat i ca en månad. Så grattis till henne! :)
Här är hennes blogg (som kunde ha varit min *blink*) : TILDA




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback