Vill helst att det ska vara fredag hela veckan...


Morsning! Jaha då var måndagen överstökad och kom hem för ungefär någon timme sedan. Många brukar tycka att måndagar är den mest jobbigaste dagen på veckan. Självklart tycker jag för det mesta också det, för då är ju helgen slut och plugget börjar igen. Men om man bortser från det tycker jag att måndagar kan vara ganska sköna. Fast det beror mest på att mina måndagar på schemat är helt okej. Jag har sovmorgon och börjar klockan tio, sedan har jag svenska, två timmars håltimma och sedan bild. Även om man slutar tio i fyra så gillar jag faktiskt våra måndagar.

Haha det som jag iaf skulle komma till i det här inläggaet var att ställa denna enkla fråga:
Vilken/vilka dagar tycker ni är de mest jobbigaste i veckan? 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback