100904

Morsning! Dålig uppdatering, jag vet men jag har varken haft tid eller ork att blogga i helgen. Det har hänt så mycket annat och sen har jag även ganska mycket plugg att göra till nästa vecka... Usch, jag hatar att skolan har kommit igång på riktigt igen med prov och skit. Men ska inte klaga! Har en helt underbar klass och vänner som gör det hela mycket bättre! <3

Beyoncé spelas i högtalarna just nu. Jag brukar inte lyssna på henne så ofta men jag måste säga att hennes låtar är helt underbara när man inte orkar lyssna på massa annan musik.

Har ni någon favorit artist som ni brukar lyssna på såhär i höst mörkret?

Kommentarer
Postat av: Sarah de Mander | S A R A H D E M.B L O G G.SE

svar:



haha aa det var lite konstigt:P

2009-10-05 @ 07:34:59
URL: http://sarahdem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback