091007

God morgon, vaknade för en stund sen och upptäcker att jag har försovit mig. "Jaha då var man sen till skolan", nä inte alls jag har sovmorgon till halv ett idag. Men jag har ganska mycket att göra nu på förmiddan så jag försov mig på den utsatta tid som jag hade tänkt att gå upp. Men ibland behöver man ju lite sovmorgon också, eller hur?

Detta ska jag göra idag innan jag åker:

* Göra klart engelskan
* Göra lite matte inför matte provet
* Hitta kläder och göra iordningsig innan skolan
* Städa rummet.

Allt detta ska jag göra på två timmar! Tror ni att jag hinner? Vi får se....

 


Kommentarer
Postat av: Linda

söta :)

2009-10-07 @ 10:09:32
URL: http://wlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback