valborg + spex

Jag har inte bloggat på ett tag, då jag nästa inte har varit hemma. I Onsdag packade jag väskan och drog till Lovisa för att sova där under natten. Detta bestämde vi då för att vi skulle ha spexfoto nästa dag, så jag lovisa och sarah sov där. Mycket mysigt!

SOm sagt så hade vi spexfoto på torsdagen och jag måste säga att det var superkul!! Haha, jag skulle kunna tänka mig att ha det varje vecka. Jag lägger upp lite bilder senare på alla härliga spex människor!

Samma dag var det ju valborg, så kvällen tillbringades först hemma hos isa med tjejkompisar. Vi gjorde lövbiff och potatiskrokanter med beanessås. Super gott, vi lyckades tjejer!
MAn måste  ju gå till en brasa på valborg, men eftersom vi blev klara med maten lite sent så kom vi dit när alla hade börjat gå sin väg, typiskt! Det var inte superkul där vi brasan, så vi drog vidare hem till elin och hade ännu en trevlig tid där!
Det var en super trevlig och lyckad kväll och jag hoppas att ni har haft det lika roligt.
Så, vad hittade ni på vid valborg?

Vi är som skolflickor (jag, längst till höger)

Kisses


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem ska du gå på balen med?:)

2009-05-05 @ 17:09:36
Postat av: tilda

anonym: vem är du?:)

2009-05-08 @ 07:42:51
URL: http:// tildilins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg du har ! :)

2009-05-08 @ 15:33:59
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback