På resande fot igen...

Jag är nu hemma igen från Klassresan Gotland. Men åh vad jag vill tillbaka!!!!! Vi har verkligen haft super kul och jg tror inte att det var någon som tyckte att det var tråkigt. Men som man är efteren klassresa så är jag jätte trött.... Men sova kommer jag kunna göra snart, för nu åker jag nämligen vidare till Skåne för att fira min morfar som fyller 70 år.

Jag kommer lägga upp lite bilder från Gotland lite senare när jag har fått alla bilder från alla. Även jag har tagit några bilder men orkade bara ta första dan för det fanns så många andra kameror. Så många bilder kommer det bli framöver! :D

Jag hoppas att jag kommer kunna blogga under min bilresa till skåne och även där nere annars också, annars så får ni ha det super bra tills på Söndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback