IN DA SKÅNE

Vi kom fram till skåne klockan 2 inatt. Jag måste säga att bilresan gick tyffsat bra faktiskt, egentilgen så hatar jag att åka bil långt. Det är så otroligt lång tråkigt och man bara sitter där ch kan inte göra någonting. 
Vad tycker du, är det tråkigt att åka bil?

Om några få timmar så ska vi åka till morfar för att fira hans 70 års dag! STORT GRATTIS TILL HONOM!!
Men först så måste jag börja skriva på biologi fördjupningen som snart ska vara klar....

HOppas att ni får en underbar dag så skriver jag lite mer ikväll förhoppningsvis

KISSES


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Vad roligt att det blev en lyckad resa! :D Vi har inte åkt ännu men hoppas att det blir bra och så ska vi gå ut och äta på resturang också tsm innan vi slutar :) Men hur mkt kostade det för er att åka?



Kram

2009-05-20 @ 17:31:38
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Millan

Hello, hoppas du har det bra och inte blir för uttråkad, men du verkar ha det ganska bra!! Ses på måndag <3

2009-05-21 @ 13:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback