genom sverige

Tiden har rullat skata fram, men nu är min tid slut här i skåne men jag kommer tillbaka i sommar. Så skåne ska väl inte sakna mig allt för mycket hoppas jag....

Vi åker nog om någon timma eller så. <<vi ska köra genom halva sverige, haha, undra hur många gånger jag har gjort det. Det borde egentligen vara så att halva sverige bode känna mig vid det här laget med tanke på hur många gånger jag har kört ner till skåne.
Denna resa kommer bli 62 mil lång.... boring...

Hoppas att ni får en mycket bra dag, medan jag sitter i min silverfärgade saab och kör genom sverige!!!
<kisses

Kommentarer
Postat av: Johanna

hihih okej :) Får väl försöka hitta ett par :P

2009-05-24 @ 12:58:12
URL: http://barahons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback