designen

Jag vet att det har varit dålig uppdatering, men jag har dykt i läxböker hela dan och vart och dansat så något bloggande har jag tyvärr inte hunnit, men däremot så har jag foxat en snygg header. Vad tycks?
Som ni ser så är inte designen klar än men det kommer.

Jag har dansat ett bra tag genom mina år, och det här måste vara det 11 året som jag dansar. Vi kommer snart ha dans uppvisning, 14- 15 maj. Det är det roligaste jag vet med hela dansen, denna dansuppvisning som bara håller på två dar om året. Och äntligen har vi fått en lång lista på vad vi ska ha för kläder på oss, så nu blir det ut i butikerna och spana.
Det är så att min grupp och massa andra dans grupper ska dansa igenom hela 1900- talet, så det kommer bli många danser att hålla reda på. Själv ska jag vara med på 6 stycken.
DET SKA BLI SUPER KUL!

Vad har ni gjort i helgen då?

kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback