Box

Ännu en måndag är överstökad.
Tänk om man kunde få ledigt på alla dessa måndagar. De är hemska!

Jag ska ha ett box- pass för klassen på torsdag, egentilgen så skulle det ha varit en tjej till, men hon ska vara med på vårshowen som ska hållar på fredag för skolan. Så hon kunde inte vara med och hålla passet, så det blir bara jag. Men som tur är så ska jag få lite stö från dem andra, så det löser sig nog.
Så just nu sitter jag och bestämmer musik. Det är inte så lätt som det låter, utan man ska räkna ut BPM på låten också, så ska den passa och allt möjligt. Nä, det är ingen höjdare precis.

Hur har eran måndag varit? Lika trött och seg som min, eller kanske den har vait ännu bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback