Rakt in i garderoben

Hej gott folk!

Visst är det alltid trevligt med lite förnyelse i sminkväskan eller garderoben ibland?

Jag älskar i alla fall sånt, även om det blir väldigt ofta, fast på senaste tiden har faktiskt shoppandet av kläder och annat trappats ner, iaf kläder måste jag säga.
Men jag är sådan som alltid tycker att saker och ting inte sitter som det ska på mig eller att det är någonting på klädes plagget som jag inte är nöjd med, någon som känner igen sig?

Men igår så beställde jag hem dessa underbart snygga skor från hm:


Högklackade skor 198 kr, HM (rea)

Även dessa härliga tyg skor köptes in för ett tag sen också

Tygskor 199 kr, skopunkten

En cocealer köptes även in idag till necessären:

'
Concealer, L'oreal, 95 kr på HM

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: juliaa

hmm svår fråga, själv tycker jag det är kul att läsa om vad folk gjort på dagarna och självklart bilder till de!!



lycka till!!;d

2009-07-24 @ 00:16:09
URL: http://juliajao.blogg.seblogg.se
Postat av: emma härnqvist/perfektion

skoj emd en nystart. ett tips från mig är väl att skriva om de man själv gillar.. ja menar, att läsa om tex mode från nån som inte själv är intresserad är ju inte skoj alls.. förstår du hur jag menar? så skriv om sånt du själv gillar helt enkelt :) kram

2009-07-26 @ 19:41:25
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: f

allt bra med dig? :D

2009-07-27 @ 22:39:28
URL: http://fridaerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback