Ja, jag lever

Det har varit lite kass uppdatering under veckan. Men jag har varit iväg i några dar och har även målat om lite grann så jag har helt enkelt inte haft tillgång till dator. Men nu vet ni i alla fall att jag lever, och det är ju huvud saken eller hur! ;) Och man vill ju ändå inte sitta så mycket framför datorn på sommarlovet, måste ju ta vara på tiden som man har nu...

Den här låten har förjyllat min dag idag. Den kanske är ganska gammal men jag upptäkte den igår och men lyssna bara, den är super! Artsten, Alicia Keys har även en röst som är otrolig!



Låten är ganska lungn men när man bara vill ta det lungt utan att lyssna på massa rnb och annat som man annars brukar lyssna på, så är den här låten rätt skön och bra att lyssna på. :)
Vad tycker ni om låten?

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

följ min blogg med bloglovin så gör jag detsamma med din! :) ha det bra!

2009-08-06 @ 19:10:40
URL: http://mylifebylewin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback