En hjälpande hand kanske?


Det är svårt att komma igång med bloggandet på en gång har jag märkt. Men jag försöker, och ska fortsätta försöka blogga.
Men för att allt ska bli lite roligare och lättare så skulle jag verkligen behöva en hjälpande hand från er läsare. Jag skulle bli jätte glad om ni skulle kunna ge lite tips på saker som är roliga att läsa om och som ni även tror är roliga att blogga om, men såklart framför allt saker som ni tycker är roliga att läsa om.
Det kan vara saker om allt mellan himmel och jord

Det skulle verkligen vara till stor hjälp. :D

Tack så jätte mycket!

Kram

Kommentarer
Postat av: KAWAiiKAi ~

nu har jag inte läst din blogg eller nått men du kanske skulle kunna skriva om det du är intresserad om? :D anordna tävlingar eller veckans blogg? :)

lycka till iaf! 8D

2009-07-23 @ 20:23:40
URL: http://kawaiikai.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skulle tycka att det vore roligt att läsa lite om mode ur en politisk synvinkel, kanske lite vad du tycker om pälsindustrin, piratkopiering och så :)

2009-07-27 @ 00:51:43
Postat av: Sarah de Mander | S A R A H D E M. B L O G G. S E

svar: jag saknar dig också matilda, skit mycket!!!!<3<3<3<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback