091210

Morsning! Igår sa jag att det skulle hända en massa saker idag men så böev inte planerna. Skolan ska ha lussebany inatt, ja ni läste rätt, bandytuneringen ska hålla på inatt och simone och jag skulle titta på och heja lite grann på vårat lilla lag. Men gympa salen rummer bara 100 pers så då fick inga åskådare va med.. Asså ibland gillar jag inte thorildsplan! Eller det är ganska ofta jag inte gör det... hihi. Jag var värkligen taggad på att vara uppe hela natten och ha kul! men nä! :( :(

Men det är ju luciatåg imorgon i skolan och allt så simone och jag och kanske julia ska iaf upp tidigt ändå och titta på det. Så det ska bli mys! Hihi asså jag gillar den här tiden, man bara går runt och myser, I like! ;) hoho..

SItter just nu i mina underbara sockor och funerar på om jag ska ha dom i morgon, dom är ju bara för skööna!

Aja Puss på er för nu ska jag göra lite av dom alla TUSEN (läs tusen) läxor och grejer vi har i skolan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback