Två kräftskivor på en och samma kväll

God kväll alla kära läsare, eller kanske jag ska säga god morgon istället eftersom klockan är över tolv, HAHA.
Jag har haft  en underbar kväll i kväll som har spenderats lite över allt.
Hann inte blogga innan jag drog iväg så jag får nog berätta nu vad jag har haft för planer under kvällen.

Först och främst har kvällen spenderats en hel del hos min kära vän fia, då det har varit kräftskiva. Tyvärr så kunde millan och jag inte vara med under kräft ätandet då vi behövde vara med på en annan kräftskiva ett tag. 
HAHA, men kan säga att jag har varit på både för fest och efter fest hos fia eller nått. MEn en rolig kväll har jag haft i alla fall även om det har blivit en del åkande hit och dit, men inte deppar jag för det ;)

Sov gott allihopa!
KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback