Hemma på hemmaplan igen

Tog en lång sovmorgon imorse och vaknade upp för en stund sedan i min egna älskade säng. För nu är jag äntligen hemma igen på lilla ekerö.
Ni anar inte hur skönt det är att vara hemma igen efter att ha varit borta i en månad. Jag har varit på landstället i skåne i tre veckor.
Sedan igår kom jag då hem efter att ha varit i den mysiga lilla staden Askersund i en vecka och fiskade kräftor med syrran och kussen. Under hela veckan har vi fått sammanlagt över 200 st!! Väldigt bra jobbat faktiskt måste jag säga.

Tyvärr så glömde jag kameran när vi var där så jag har tyvärr inga bilder att lägga upp än, men jag ska försöka få tag på några ändå, hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback