090811

God morgon på er. Vaknade för ungefär nån halv timma sen och har nyss druckit upp min frukostsmoothie bestående av bara frukt.
Planerna för idag är att jag ska in med lovisa till stan och kika lite grann, har hört att det är väldigt mycket rea på rean nu, så jag hoppas att vi tar en titt på det. Kanske vi tar en tur till Ung 08 och kikar hur läget är där. Men förra årets ung 08 var inte som jag hade förväntat mig så jag har inte så stora förväntningar i år kan man säga.

Tror att jag måste lägga på ett kol nu om jag ska hinna, har en del kvar att göra så att säga.,
Förhoppningsvis hinner jag lägga upp dagens outfit, annars gör jag det i kväll istället.

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback