Nervös

Vet ni vad det är för datum idag?

Jo det är den 17 april och gymnasieintagning.se öppnas. Detta innebär då att alla vi 93:or kan se vårt resultat om vi har kommit in på vårat gymnasium som var och en har valt. Alltså detta är då den preliminära intagningen.

Alla har varit lite smått nervösa tror jag i min skola.

Jag har då varit inne och kikat lite, och det som chokade mig var över hur mycket intagnings poängen har förrändrats sen förra året.
Ett exempel är samhälle Ekonomi i Blackeberg som förra året var 285 poäng och har nu gått ner till 250 poäng! Oföstående, säger jag!


Kramar

Kommentarer
Postat av: Mio

Men vi 93:or är ju inte lika många! ;)

(jag var såklart tvungen att komma med en åsikt:P), eller så kanske vi 93:or bara är mycket dummare än de innan ;)

2009-04-19 @ 22:25:09
URL: http://kolaflaskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback