Hur gick det med pluggandet?

Haha, det gick inte allas bra, läste i ca 15 min, upptäkte att jag var hungrig och satt och åt istället. Sedan orkade varken jag eller syrran vara hemma pga att vi hade en städare hemma så vi åkte in till vällingby istället och provade gympaskor. Jag hittate ett par, men till min förvåning så fick jag reda på att dessa skor tillverkas inte i 37, vad är det för skit?
De finns i 36.5, 38 och uppåt, man kan väl inte hoppa över storlek 37?

Aja, får väl hitta ett par andra annars..

JAg hittade även en väldigt söt blus som man ska ha som tunkia, otroligt bra på sommaren(bild nedan):

Blus från gina tricot, 129 kr

Här är även gympaskorna som jag testade idag:

Från Nike, 699 kr

Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback