Fest fixar kvällen

Just nu sitter jag här med mio, sarah och sigge och gör i ordning mig. Nägra tjej kompisar ska komma hit ikväll och ha det lite trevligt.
Sarah kom hit idag runt halv två tiden. Vi gick ner till centrum och köpte lite grejor. Vi skulle ocksp ha ätit på grillen men eftersom ingen av oss var hungriga så tog vi en glass istället. HAHA! Väldigt nyttigt som lunch måste jag säga. Oturlgit nog så tappade jag hela glassen efter att jag hade ätit upp mindre än HALVA....
Haha då blev det inte någon luch där heller så vi gick hem och tog en smoothie istället. Mycket gott!

Så nu sitter vi här med sigge och mio också som kom lite senare.'

Vad har ni hittat på idag och vad ska ni göra ikväll?

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback